noi doi și restul lumii


Nu e o ironie totuși, 

Că din lumea asta largă

Ți-ai găsit loc tocmai în spațiul ăsta mic și întunecos 

care e inima mea?

Mare doar cât pumnul meu.

Dar e cald şi bine, mi-ai zis

Și c-ai vrea să rămâi acolo.

Într-o zi, am intrat și eu în cămăruța aia strâmtă și roșie, 

Din stânga pieptului tău

Mare și ea doar cât pumnul tău.

Și m-am cuibărit acolo.

Doar că pumnul tău e mare, iar eu sunt mică,

se pare că sunt în ușor câștig.


E cald și bine aici la tine, nu avem nevoie de întinderea lumii

Ne ajung sunetele acestea ritmate

Care se leagă în ceva ce seamănă a melodie romanțată

Și care se fâstâcește uneori în aritmii ciudate.

Atunci când tu îți faci loc în cămăruța mea,

Atunci când eu mă strecor tiptil în pumnul tău.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

cu glicemia la dresaj

ce se întâmplă cu hormonii noştri

Hipocrate știa deja