secrete cu tata

 


Dacă aș putea întoarce ziua de ieri, aș transforma-o într-un azi. Lung, fără margini, fără sus și jos - mi-e tare dor de un azi cu tine! Am râde amândoi la glume proaste, eu ți-aș spune că iar exagerezi, tu mi-ai răspunde că e cel mai fain să treci prin viață râzând și că nu poți râde de lucruri serioase. Mi-ai pune una din piesele tale romanțate, eu poate aș strâmba din nas pe ascuns, dar aș spune că e frumoasă fiindcă îți știu încântarea. Ai recita sigur și niște versuri, ale tale sau ale altora, astea îmi plac toate și nu voi strâmba din nas, promit! Mi-ai vorbi despre viață, iar eu m-aș minuna din nou în gând de blândețea și stăpânirea ta, și de albastrul blând al ochilor tăi. Eu ți-aș spune ce-am mai citit și am trăit și cât mă mai enervează uneori oamenii, tu ai asculta și ai înțelege, iar apoi m-ai tempera cu înțelepciunea ta și ai spune din nou o glumă. Eu aș zâmbi și m-aș îmblânzi la loc. Apoi, din nu știu ce nimicuri, ne-am aprinde pentru o secundă și ne-am călca pe nervi, tu iritat de insistența mea, eu enervată de rezistența ta, dar doar o secundă și apoi am râde amândoi, ca și cum nu ar fi fost nimic, ca cei mai buni prieteni.

Dacă aș avea norocul încă unui azi cu tine, nu mi-ar mai fi nici foame, nici sete, nici dor, nici nedreptate, nici tristețe, ci doar binele că ești.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

cu glicemia la dresaj

ce se întâmplă cu hormonii noştri

Hipocrate știa deja