Librarii online cu livrare internationala, de unde imi cumpar carti in limba romana



De fiecare dată când reveneam în țară, dădeam buzna prin librării să-mi achiziționez cărțile ale căror titluri le salvam în telefon, atunci când auzeam de o nouă carte bună. Doar că, cărțile bune se ivesc mult mai des decât drumurile spre țară, iar faptul ca trebuia sa aștept câteva luni pana sa ajung și eu la cartea respectivă era cumplit de enervant.  Multe dintre librăriile online pe care le-am cercetat nu ofereau livrare internatională, iar cele care ofereau, totuşi, acest serviciu, o faceau pe costuri de transport mult prea mari. Dar perseverența mi-a fost răsplătită și, de curând, am descoperit douǎ librarii online  care oferǎ livrare internațională la preturi bune și servicii de încredere. Și chiar mai mult decât atât.😊

Prima dintre ele este LibHumanitas. O trec prima pe listă pentru simplul fapt că este prima librărie online din România care a oferit servicii de livrare internațională în toate colțurile lumii. Aici găsiți cărți de la majoritatea editurilor românești, ebooks, filme sau muzică, un răsfăț  pentru ochi și minte. Partea bună este că, mai nou, tariful de transport internațional nu se mai calculează pe greutate, ci după un tarif unic de 90 lei/comandă, indiferent de valoarea și greutatea acesteia și independent de țara de destinație. Plata se poate face online, cu cardul sau prin transfer bancar. 
Mie, cărțile mi-au ajuns în Germania în circa 10 zile, iar atunci când comanda se expediază, veti fi înştiintati printr-o notificare pe email.

Când am descoperit Librăria Buchuria am fost foarte încântată. Mi-a plăcut ideea lor de a promova, pe tărâm străin, cultura romanească. Este un proiect născut în Germania, mai precis în Hamburg, din drag pentru cărți și limba română, dar și din dorința de a contribui la promovarea culturii românești prin produse de acasă. Găsiți cărți de toate felurile și pentru toate vârstele, muzică si carti audio. Pe lângă asta, la secțiunea cadouri, găsiți bijuterii, ii brodate manual, accesorii și mărțișoare, toate produse în România. Pentru mine este mereu o bucurie sa găsesc noi oportunități de a sprijini producătorii români. Iar obiectele pe care le găsiți aici sunt deosebite, lucrate manual și care vor atrage cu siguranțǎ atenția celor din jur, atunci când le veți purta. Eu sunt foarte mandră, de fiecare datǎ când sunt întrebată de o bijuterie sau de o piesă vestimentară pe care am cumpărat-o de acasă, să răspund ca e produsă în România. Dacă intrați pe site-ul lor, veți găsi cu siguranță multe lucruri frumoase. În mod deosebit mi-au plăcut butonii din lemn Alvaro și geanta din piele și lemn.
Sursa foto: www.buchuria.de
Sursa foto: www.buchuria.de

Pentru livrarea în Germania, existǎ un preț standard de 3,70 euro, iar timpul estimat al livrării comenzilor este de maxim 4 zile. Pentru comenzile mai mari de 35 euro, transportul in Germania este gratuit. Pentru alte tari membre UE, costurile de livrare sunt de 9,95 euro, indiferent de valoarea comenzii, iar dacă locuiți într-o țară în afara Uniunii Europene, găsiți pe site tǎrile în care librăria Buchuria livrează precum și costurile aferente.

Librăria lui Andrei este un proiect drăguț, de familie. Mama, tata și Andrei, iubitori de cărți și de limba română, stabiliți în Berlin, au creat această minunată librărie online, tocmai din dorul - pe care îl înțeleg și îl împărtășesc și eu -  de a citi mai departe cărți în limba română, chiar dacă se află la distanță de România. In principal, găsiți aici cărți pentru copii, dar și cărți de parenting, educație financiară și socială.  Librăria lui Andrei livrează în toate tarile Uniunii Europene, inclusiv în Elveția.

Curtea Veche Publishing este unul dintre liderii pieței editoriale românești. Găsiți aici cărți din toate domeniile de interes, absolut toate. În colecția Carti cheie sunt grupate cărți de dezvoltare personala, de la dezvoltare socială și financiară până la cărți motivaționale. La comenzi de peste 69 lei, transportul este gratuit pe teritoriul României, iar livrarea internațională se face prin serviciile de curierat oferite de DPD, costurile variind în funcție de greutate și de destinație. Mie mi-a ajuns comanda destul de repede,  am primit chiar și o reducere pentru următoarea comandă. 😊
Din dorința de a promova lectura în rândul copiilor, în special în zonele dezavantajate ale României, în condițiile în care rata abandonului școlar este de 20% și doar 2% dintre elevii din zonele rurale ajung la facultate, s-a desprins Asociația Curtea Veche
     ''Considerăm că suntem cu toții responsabili de ceea ce se va întâmpla 
       cu generațiile viitoare dacă astăzi copiii încetează să mai citească. 
       Viziunea noastră este o lume în care orice copil să se poată bucura 
       de experiența transformatoare a unei cărți citite de plăcere.'' este viziunea care sta în spatele acestui proiect. Dacă vă interesează mai multe despre proiectele în derulare, găsiți informații aici

Librarie.net mi-a fost recomandata de o cititoare a blogului. Aici am găsit multe titluri după care am cotrobăit pe alte site-uri. Pentru Romania, livrarea se face prin Posta Romana sau servicii de curierat, transportul fiind gratuit la comenzile peste 199 lei. Pentru livrarea internațională, taxele de transport depind de zona de livrare, după efectuarea comenzii veți primi o oferta de preț total care include și taxele de transport. 

***
Știu ca butonatul pe tastatură nu înlocuiește plăcerea de a răsfoi pagini într-o librărie, adulmecând miros de carte nouă. Dar când deschid pachetul cu cărțile comandate, mirosul acela conglomerat de foaie curată stropită de cuvinte în  tuș proaspăt și negru, e ceva divin.

Comentarii

  1. Informatii foarte utile.Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai sunt si libris sau librarie.net

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai m-am uitat pe site-ul lor si au o oferta foarte bogata de carti. Multumesc frumos !

      Ștergere
  3. Mulțumesc mult sun informații foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. a mai aparut, intre timp, o librarie online in Germania www.ersedi.de

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte utile recomandarile. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am comandat si de aici www.buechercafe.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Libraria Romaneasca in UE4 august 2022 la 16:54

    Puteti comanda si pe www.LibrariaRomaneasca.eu cu livrare in toata Europa.Sediul in Italia , livrarea in maxim 5 zile lucratoare

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

cu glicemia la dresaj

ce se întâmplă cu hormonii noştri

Hipocrate știa deja