Vis de indragostit



În visul meu te știu aproape,
mereu pășind în urma mea
sperând să întorc cândva privirea,
spre lumea ta.

Dar trec,
mereu pășind grăbită
Te simt cum calci în urma mea
Dar vreau să-ți simt strigând
dorința...care te aduce-n lumea mea.

Te-aş aștepta căci prea mi-ești drag
Dar nu,
eu azi te pedepsesc,
Să te alinți doar cu-amintirea
pe care-o porți în taina ta.

Atât! căci inima mea plânge
și nu mai vrea să fie rea
Ci vrea doar sărutarea dulce
Pe care o dă doar gura ta.

Dar tu, în ochii mei de ceară
Încerci să afli un răspuns
Nu întelegi cum ființa-mi poate
Ca să te chinuie așa.
Dar nu fi trist, ci ia-mǎ-n brațe,
eu pot sǎ fac asta mereu
Pentru cǎ ceea ce se-ntâmplă
Se-ntâmplă doar în visul meu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

cu glicemia la dresaj

ce se întâmplă cu hormonii noştri

Hipocrate știa deja