Produse frumoase din Romania. Cosmetice naturale



Am mare drag pentru produsele românești și nu mai pot de încântare când pot răspunde Este un produs românesc atunci când sunt întrebată despre ceva ce port sau folosesc. Acum a devenit și din ce în ce mai simplu să le comand aici, în Germania. 

Mi-am propus ca sub rubrica aceasta, Produse frumoase din România, să descoperim branduri românești. De bijuterii, produse cosmetice, produse de ceramică sau îmbrăcăminte, orice e frumos și merită a fi dat mai departe. Iar eu vă voi scrie despre cele de care știu și pe care le-am încercat. 

Azi va fi despre produse cosmetice naturale. De când a devenit important pentru mine ceea ce intră în corpul meu, am fost tot mai selectivă cu ceea ce ajunge pe pielea mea. Asa am ajuns sa folosesc doar produse cosmetice naturale, fără compuși de sinteză, iritanți sau parfumuri artificiale. Iar pielea mea a simțit diferența. Şi dacă tot se poate, atunci să fie din Romania.😊


Careless Beauty

Cu Careless Beauty a fost dragoste la prima încercare. În urmă cu câțiva ani, probabil că de la produse cosmetice inadecvate și prea agresive, m-am ales cu o cuperoză care nu se ameliora nicicum, cu toate că foloseam cosmetice adecvate pentru această problemă. Brandul se află pe piața româneasca de aproximativ 20 de ani și produce produse dermato-cosmetice 100% naturale, exclusiv din flora româneasca. Fondatorul brandului, Elena Oancea - chimist, estetician- împreună cu fiica ei Dr. Adina Ioana Oancea - farmacist, estetician - au obținut trei brevete de invenție, iar altele sunt în proces de atestare.
Revenind la povestea mea, după câteva  săptămâni de folosire a produselor Careless Beauty, cuperoza mea a dispărut, iar tenul meu este mai curat și mult mai hidratat ca înainte. Apa din fructe de cătină, extractul uleios cu fructe de cătină și crema cu efect regenerator sunt preferatele mele, iar masca pentru ten mixt cu afine, nu doar ca îmi lasă tenul frumos dar are un miros de înghețată. 😊

                                                          

Sabio

Produsele Sabio le-am descoperit încă pe vremea în care locuiam în România și le-am rămas fidelă și mai apoi, când distanța fațǎ de casă s-a mărit. Sabiocosmetics.ro este locul de unde eu cumpăr săpunuri, unturi și uleiuri de corp, șampoane, deodorante naturale și cosmetice pentru copii. Sunt produse 100% naturale, din ingrediente bioactive, fără parabeni, aditivi artificiali, parfumuri sau substanțe de sinteză. Produsele sunt manufacturate în loturi mici, la temperaturi moderate, astfel încât proprietățile ingredientelor active să nu fie deteriorate.
                          
                                                        

Iehana

Iehana este o afacere de familie, care s-a născut în 2013. Este singurul brand de cosmetice românești care folosește apa japoneza Kangen. Gama de produse Iehana este produsă manual, doar din ingrediente naturale, cu plante din sera proprie. Au un parfum fin iar ambalajele arată luxuriant. M-am îndrăgostit de mist-ul facial cu peptide și apă de trandafiri, de crema de ochi cu efect lifting și gelul de față exfoliant cu trandafiri de Damasc și Hibiscus. Recipientele sunt fabricate din materiale 100% reciclabile și vin frumos ambalate, cu câte un mesaj personalizat scris de mână.

                                                    

Fain

Ce nume poate fi mai românesc decât atât 😊, iar dacă intrați în prăvălia lor , veți găsi săpunul boieresc, șamponul Cosița fermecată, Poiana cu soare pentru ten și alte delicii cosmetice a căror denumire a fost inspirată din limbajul bunicilor. Fain este un brand din inima Maramureșului, cu produse cosmetice care are la bază uleiuri și unturi naturale presate la rece din plante și fructe, produsele fiind lipsite de substanțe iritante, parabeni, sulfați sau parfumuri artificiale. Tot din grijă pentru natură,  ambalajele produselor sunt în totalitate din materiale reciclabile.
 
                                                              


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

cu glicemia la dresaj

ce se întâmplă cu hormonii noştri

Hipocrate știa deja