cum apar copiii


Încă de pe vremea când bebele era încă la mine în burtică, în topul întrebăriîncuietoarepentrumamișitati din casa noastră era exact întrebarea asta, la pereche cu Mami, cum se nasc copiii?. Când am auzit-o pentru prima dată ieșită din gurița aia mică de copil de patru ani, am făcut ochii cât cepele, după care am început să scotocesc printre neuronii obosiți de sarcină ca să-i dau copilului curios un răspuns cât de cât corect și rezonabil. 

-Păi, când doi oameni adulți, adică mari, se iubesc foarte tare, așa ca mine și tati, daca ei își doresc mult, din iubirea lor apare un punct mic, care se lipește de burtica mamei și care crește în fiecare zi până ajunge să fie un copilaș.

Eu cred ca l-am lămurit destul de bine încât, la cumpărături fiind, din mijlocul magazinului, copilul să-mi strige:

-Mami, mai vreau un frățior! Vreau să te iubești cu tati și să mai faceți un copil! 🙈

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

cu glicemia la dresaj

ce se întâmplă cu hormonii noştri

Hipocrate știa deja