Uita de trenduri. Fii tu trendul!



Moda nu m-a preocupat niciodată in mod deosebit. Nu sunt o fashion victim, nu urmăresc trenduri și in niciun caz nu-mi schimb garderoba în funcție de sezon. Cred mai degraba într-un stil personal, care se potrivește personalității mele ṣi cu care să mă identific. Cartea mea de vizită, care scoate la vedere nuanțe din ceea ce sunt. Iar ceea ce suntem și simțim se imprimǎ ca un tatuaj asupra stilului nostru. Îmbrac doar haine in care mǎ simt bine, fără a mǎ lǎsa încorsetată de trenduri cu care nu mă identific, culori care nu se potrivesc tenului meu, oricât ar fi ele de la moda sau croieli care deformează silueta. Îmi plac liniile simple, croiurile lejere, bumbacul, albul și negrul. 

Mai mult decât atât, mi se pare o risipă inutilă ca la fiecare sezon să-mi recompun garderoba investind bani în piese  vestimentare cu termen de valabilitate de doar câteva luni, care se vor pierde apoi uitate în șifonier.

Am învățat cu timpul să investesc în câteva lucruri care au rezistenṭǎ în timp, sunt versatile și au acel je ne sais quoi care scot o ținută din anonimat, fără a epata în vreun fel. Piese vestimentare pe care le pot adapta ușor unor situații diferite, lejere, dar care-și păstrează eleganța și dau o notǎ de rafinament ținutei. Noi suntem creatorii propriul nostru trend. 

Am ales din dulap câteva piese care pe mine mă ajuta sǎ-mi compun fara mari bătai de cap o ținută și la care nu aṣ renunța niciodată. 

O cămașă masculinǎ, preferabil alba
Este atât de versatilǎ și poate da oricărei ținute un aer chic-lejer. Merge bine la blugi, se poate purta cu o fusta midi, cu sneakersi sau high-heels. Las-o întotdeauna  desfăcută cu un  nasture în plus fata de cat s-ar cuveni. 😉

@pepamack @streetstyles_world Check link in bio for shoppingLuv


Un pulover oversize
care cade lejer peste umăr. Câțiva centimetrii de piele lăsată la vedere, o mica doza de senzualitate care aprinde fantezia 😊. Transforma ținuta în una lasciva, fără a părea vulgara. Purtata la o pereche de jeansi și niște teniși ai parte de o ținută lejera, chic, fără a părea ca te-ai străduit deloc.

Color Patchwork Loose One Shoulder SweaterVintage One Shoulder Long Sleeve Cotton T-Shirts

Un trenchcoat
Da stil ținutei fie ea sport sau casual. Se poate combina cu jeansi sau cu o rochie eleganta, la teniși sau pantofi cu toc. 

Just bought theses shoes & love the jacket!#fall #outfits brown trench coat and white shirt.

Rochia neagra
Știu ca deja a devenit un clișeu, dar o mai scriu și eu încă o data. Rochia neagra nu trebuie sa lipsească din niciun dulap. Fie ca ești invitata la un cocktail, la o nunta, botez sau seara în oraș, rochia neagra te scoate întotdeauna din impas. Negrul este necomplicat, accentuează silueta. Cu negrul mergi întotdeauna la sigur.

We love our little black dresses and this one is guaranteed to add a little omph to your wardrobe. A plunge neck dress with tassels tie in luxurious velvet is the absolute must have this season! - Length: Knee-Length - Neckline: V-Neck - Material: Polyester - Fabric: Velvet Size Chart (Measurements in cm) 2.54 cm=1 inch Size Bust Waist Shoulder Length S 82 65 32.5 103 M 87 70 35 104 L 92 75 37.5 105 XL 97 80 40 106 2XL 102 85 42.5 107

Jeansi:
Sunt deja un cult. Dacǎ ai jeansi în dulap știi ca ai ce sa porți. La birou, în oraș, în club, jeansii se potrivesc peste tot și la orice. 😊

Pantofi cu toc
și dacă tot e toc, atunci sa fie înalt, nu jumătăți de masură.😊 Eu port pantofi cu toc doar când e neapărată nevoie; nu de alta dar, din lipsa de antrenament, ma simt după o ora de purtat ca după doua ore de pilates. Port un respect sincer femeilor care se mișcă pe tocuri ca în balerini, fără a da senzația vreunui efort. Bineînțeles ca sunt eleganți, fac piciorul frumos și dau bonus câțiva centimetri în plus înălțimii noastre. La o ținută eleganta port întotdeauna pantofi înalți, oricât de multe comprese va trebui sa pun după.😀

O pereche de pantaloni stil Marlene
Pentru mine sunt un must. Poarta un astfel de pantalon împreună cu o cămașă monocroma și pantofi cu toc înalt și iată: ai obținut o ținută eleganta și feminina. Plus de asta alungesc piciorul. Pur și simplu ii iubesc.

.


Fusta lunga
Vara, o fusta lunga este o alegere foarte buna dacă vrei sa fii eleganta într-o ținută de zi, fără a exagera. Combinată cu niște sandale joase și tricouri sau cămăși simple, o poți purta atât la cafeaua pe care o bei cu prietena ta cea mai buna, cat și la o ieșire în oraș, seara.


Bijuterii
Nu trebuie sa fie scumpe ci mai ales sa vina împreună cu o poveste. O brațară cumpărată din orașul preferat, o pereche de cercei primiți de la iubit, o broṣǎ primita în dar de la bunica. Chiar și un ceas este suficient. Bijuteriile nu trebuie sa fie excesive. Este suficienta o singura piesa care sa completeze ținuta și să puna punctul pe i.



✂✂✂
Pe mine piesele acestea m-au salvat sezoane la rand și sincerǎ sa fiu, nu m-am plictisit de ele. Vă las pe voi sa completati lista cu inspiratiile voastre. 



Credit foto: Pinterest.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

cu glicemia la dresaj

ce se întâmplă cu hormonii noştri

Hipocrate știa deja