floare de nu-ma-uita



Am făcut un legământ cu Marea,
ca atunci când vei privi spre ea,
să plângă. Mai știi seara aceea, 
când am plâns și eu, și tu, și ea?
Si-ți vei aminti de mine...

Am făcut un legământ cu Cerul,
ca atunci când vrei a ma uita,
să-ți strecoare-n amintiri privirea 
mea - ce-n seara aceea se pierdea stingând privirea ta.
Si-ți vei aminti de mine...

Am făcut un legământ cu Luna.
Să trimită numai steaua mea
și-a ta - Când, pe sub castani uitați de vreme,
vei încerca a alunga din amintiri
o seara, sub un clar de luna
când, cu mâna mea în mâna ta
descifram noi înțelesuri și priviri.
Si-ți vei aminti de mine...

Si-ți vei aminti de mine,
cum plângeam sub mângâierea ta,
de privirea mea pierdută - numai în privirea ta.
Iti vei aminti de mine
și de seara când ne-am întâlnit.
Iti vei aminti de mine
Si mă vei iubi la nesfârșit.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

cu glicemia la dresaj

ce se întâmplă cu hormonii noştri

Hipocrate știa deja