dintre toate iubirile ce mi-au ieșit în cale

Dintre toate iubirile ce mi-au ieșit în cale

Eu m-am oprit la tine, atunci în asfințit.

Ca să păstrez cu mine albastrul ochilor în care,

Găseam doar poezie și vorbe de iubit.

Și am mai vrut copii, ca mine și ca tine

Și basme multe, multe, să fie de citit,

Să pot să mângâi seara, în prag de adormire,

Inelele rebele ce ți le-au moștenit.


Tu mi-ai ieșit în cale și m-am oprit cu tine

Și-am modelat în doi un zâmbet de copil,

Lipind bucăți perfecte din mine și din tine

Așa ca-n visul nostru, de-atunci, din asfințit.

Și am născut magie, cu ochi ca de migdală

Si buclele rebele ca vântul întețit,

La fel ca cele care-ți cădeau ție pe umeri

În seara de poveste când noi ne-am întâlnit.


 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce se întâmplă cu hormonii noştri

cu glicemia la dresaj

Hipocrate știa deja