scrisoare despre noi

 


Am vrut să-i scriu o scrisoare Moșului.

Doar că, penița încăpățânată 

lăsa doar urme albe pe foaia la fel de albă.

Mi-am adus aminte  

că nici măcar nu știu să scriu scrisori pe hârtie.

Nu-mi place să cer.


Dar sângele-mi gonea fericit de preaplin,

ochii-mi erau îmbibați în candoarea copilului meu

și pielea caldă de apropierea ta.

Am simțit cum totul e de-ajuns așa cum este

și orice altceva ar fi fost surplus în dragul ce-mi umplea corpul.

Nu mai am ce să cer.


Așa că, am tipărit sub piele o scrisoare, ca un tatuaj 

cu clipele noastre împreună.

Acelea în care am râs sau ne-am strâns tristețea în brațe

ca să ne fie cald împreună.

Și-acolo, ascunsă bine sub pielea mea albă și vie

voi putea citi din ea mereu.

Să pot  mulțumi că suntem.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce se întâmplă cu hormonii noştri

cu glicemia la dresaj

Hipocrate știa deja