Idei ecologice pentru bradul de Craciun


Și anul acesta, în preajma Crăciunului vom scoate frumos bradul nostru artificial din cutie și-l vom împodobi cu lumină caldă și culori vesele. Facem asta de vreo 5 ani încoace și  mai rezistă sigur și anul acesta. Este un brad bogat, verde, nici n-ai zice că nu e unul natural. Doar că nu miroase a cetină în casă, asta nu poate să ne ofere. Așa că am cumpărat anul acesta și un brăduț natural în ghiveci, împodobit frumos cu globulețe și acadele, să ne aducă în casă miros de iarnă și pădure. Doar că ce să vezi... nu miroase. Dar deloc. Nu-mi rămâne decât să improvizez ca și anul trecut și voi cumpăra două-trei crenguțe de brad, care să ne aducă în casă iz de iarnă.

Motivele pentru care bradul artificial ni se potrivește nouă cel mai bine nu le voi discuta aici, nici n-are rost, are de-a face cu opțiunile noastre personale și se încadrează cel mai bine stilului nostru de viață.

Sunt curioasă să aflu care este opțiunea voastră pentru Crăciun și ce brăduț alegeți să cumpărați😊

Anul trecut văzusem pe Instagram o imagine cu un brăduț creat din cărți și tare mi-am dorit să-l fac și eu. Doar că se aglomeraseră cam multe în preajma Crăciunului și n-am mai reușit să-mi pun talentul în valoare. 😌 Daaaar anul acesta sunt hotărâtă să încerc. Sau măcar cel din beteală colorată, care ar merge tare bine pe perete în camera copilului. 

Daca sunteţi în căutare de idei mai extravagante pentru bradul de Crăciun, am găsit pe Pinterest niște idei foarte frumoase, pe care le-am adunat în acest colaj. Poate vă inspiră cu vreo idee. 🎅🎄



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

cu glicemia la dresaj

ce se întâmplă cu hormonii noştri

Hipocrate știa deja