Lucruri frumoase din Romania. Ceramică, artă, cadouri.


Când am început articolele cu tema Lucruri frumoase din Romania, mi-am propus să descoperim artiști români, mici producători, care creează lucruri deosebit de frumoase și unice în atelierele lor. Iar ceea ce vine la pachet cu aceste lucruri minunate este toată energia si emoția celui care le-a creat, care se impregnează subtil prin migala cu care au fost lucrate. 

Eu am descoperit câțiva artizani români foarte talentați despre care vă voi povesti azi. Iar dacă voi cunoașteți şi alții, fiindcă știu că sunt mulți și talentați, aș fi foarte încântată să-i descopăr și eu.


Daniela Orha

Creațiile Danielei Orha le-am găsit pentru prima dată pe Facebook și am fost atât de impresionată de câtă frumusețe poate crea, aparent într-un fel atât de simplu și desăvârșit încât am comandat atunci un set de căni de cafea. Cafeaua curge în tihnă, e atâta armonie și frumos în punctele astea albastre, care curg parcă în raze de soare, încât e imposibil sa nu-mi contamineze și starea de suflet. Daniela Orha pictează mandale. Pe căni, suporturi de lumânări, semne de carte, lămpi, eșarfe. Nu are încă magazin online, dar comenzile le puteți face pe pagina ei de Facebook printr-un mesaj privat. 

                                       




Imperfect ceramic



Imperfect ceramic sunt cele mai perfect de imperfecte obiecte de ceramică. 😊 Produsele sunt modelate la mână, doar din materiale organice, lut si glazuri certificate, fără conținut de plumb și alte materiale toxice, fiind astfel 100% sigure pentru folosirea la servirea mesei. Formele și culorile folosite sunt inspirate de natură, sunt calde și pline de viață. Ceașca de espresso și farfuriile în culorile mării (cele din foto) m-au cucerit definitiv. 😊


In a Box

Ina Natu este fondatorul acestui loc minunat cu cadouri deosebite produse în România. Este un magazin-concept care susține creatorii locali, punând în valoare lucruri unice lucrate de artiști, designeri, artizani sau mici producători. Mi s-a părut o idee minunată de care m-am îndrăgostit instantaneu, iar când am ajuns pe site, mi-a fost greu sa mă mai dezlipesc. Va spun sincer că am râvnit la fiecare cutie. 😊 Este o idee deosebită de a conecta oamenii prin lucruri unice, frumoase si simple, pline de semnificații care aduc bucurii ce durează o viată.  Mi-a picat tare cu tronc Dar pentru ea, o combinație cu o lumânare din ceară de soia 100%, un buchet cu lavandă si plante uscate și o carte la alegere între Casele vieților noastre sau Cartea simțurilor, ambele antologii cu texte de Adriana Bittel, Ana Blandiana, Andrei Pleșu, Horia-Roman Patapievici, si mulți alții. Un cadou perfect! În fiecare cutie pot fi adăugate în funcție de dorință și alte lucruri, de exemplu: cercei, ciocolată și evident, un mesaj personal. Dacă vă place ceva mai vesel, în  Cadou voios găsiți o farfurioară de porțelan, un caiet din colecția ''I am a wildflower'' și o bijuterie din porţelan, la care mai puteți adăuga o ciocolată artizanală cu zmeură






Cup&Candle by Oana Botezatu

Oana Botezatu este cea care pune în valoare lumânări în vase de porţelan cu dichis, vintage, descoperite în boutique-urile din Romania sau din alte colțuri ale lumii. Lumânările sunt eco-friendly, non toxice, produse din ceară naturală de soia. Iar după ce lumânarea a ars, ceașca poate fi refolosită pentru cafeaua sau ceaiul din fiecare dimineață. Este cadoul perfect pentru un prieten drag sau pentru propriul răsfăț de fiecare seară pentru o atmosfera hygge. Magazinul online îl găsiți aici.

                                                  sursa foto cupcandle.ro


Iz umbră de poveste

Ce ziceți de iz de iubire de-o vară, iz de dimineață înceată, iz de vară la bunici cu rubarbă si vanilie sau iz de început de vară cu flori de tei? Sunt minunate denumirile astea, nu? Și vin sub formă de lumânare  din ceară naturală de soia, turnate manual în vase de sticlă sau porţelan vintage. Toate miresmele din lume le găsiți pe pagina de Facebook, iar comenzile le puteți face prin mesaj privat.

Iz flori de liliac in vas de porţelan fin bavarez vintage




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

cu glicemia la dresaj

ce se întâmplă cu hormonii noştri

Hipocrate știa deja