Mă cam amăgești, timpule.


M-ai trădat, timpule!

Prin ochii mei curioși de copil,

cu pașii mici, dar curajoși pentru lumea asta mare,

credeam că timpul e îndestulat pentru joacă.

Dar te-ai grăbit.

Și ai făcut să mă ridic mare,

Să mi se adune griji care mi-au încetinit pașii. 

I-au făcut mai precauți.

Iar ochii au început să mi se lovească în tot mai multe umbre aspre,

ce-au lăsat urme cu îndoială pe candoarea lor.

Mai lasă-mă un pic așa! 

să-mi fie doar joacă, râs și ochi curioși - te-am rugat.

Dar n-ai vrut și m-ai făcut degrabă om mare. 

M-ai cam grăbit, timpule!


Și totuși, te-ai îndurat cândva de mine,

ai vrut să-mi fii din nou puțin prieten.

Atunci mi-ai trimis ochi jucăuși de migdala

și zâmbet plin de toată candoarea din lume

ca să-mi facă din nou inima mare și netedă și plină de lumină.

Pentru încă o vreme,

Care va trece la fel de grăbită la vale

cărând cu ea dor de părinte si amintiri decolorate.

Mă cam amăgești, timpule!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ce se întâmplă cu hormonii noştri

cu glicemia la dresaj

Hipocrate știa deja