femeia

 


Îmi plac rochiile vaporoase de vară și parfumurile cu note de mosc și piper negru. Îmi plac valsurile și romanțele, dansul în doi și privirile pătrunzătoare. Ador fluturii în stomac și  glumele bune, tocurile înalte, uneori, și părul lung, lăsat pe spate. Iubesc nopțile calde vara, cu lume multă la terase și muzică pe stradă. Mă topesc după mirosul copiilor mei și după pielea lor caldă. Am fost binecuvântată să-i țin în pântec, apoi în brațe și să-i hrănesc din carnea mea. Un miracol pe care l-am primit în dar. 
Iubesc poeziile și artiștii și apele liniștite. Mă incită liniștea, pentru că atunci când pătrunzi în ea ți se destăinuie secrete. Sunt uneori nostalgică, alteori vorbăreață, misterioasă și tandră sau plină de viață, pot să râd și să plâng la secunde distanță, să fiu vulnerabilă  sau să mut munții din loc. 
Ce întâmplare fericită e că sunt femeie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

cu glicemia la dresaj

ce se întâmplă cu hormonii noştri

Hipocrate știa deja